088 - 448 70 00 Inloggen
Context GITP1

Wat te doen bij een klacht?

GITP hecht veel waarde aan kwaliteit en zorgvuldigheid

Wij hanteren hoge kwaliteitsstandaarden en werken er hard aan deze waar te maken. Iedere dag opnieuw!

Bent u niet (geheel) tevreden? Wij nodigen u uit om dat kenbaar te maken. Bij voorkeur aan de adviseur of medewerker met wie u direct te maken hebt gehad. Onze ervaring is dat een goed gesprek al veel onvrede kan wegnemen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat u uw klacht kenbaar wilt maken zonder eerst contact op te nemen met de betreffende adviseur of medewerker. In dat geval vragen wij u gebruik te maken van bijgaand klachtenformulier. Vervolgens ontvangt u, afhankelijk van de inhoud en omvang van uw klacht, binnen 2-5 werkdagen onze reactie.

GITP heeft een interne klachtenfunctionaris die uw klacht onderzoekt en contact opneemt met u en de betreffende adviseur of medewerker. De klachtenfunctionaris stelt de direct leidinggevende van de adviseur of medewerker op de hoogte. U zult worden gebeld door de manager (of de klachtenfunctionaris) om uw klacht te bespreken. Hierbij zal worden besproken wat een passende oplossing kan zijn.

Indien u een klacht hebt over een van onze professionals dan is er tevens de mogelijkheid om uw klacht bij de beroepsvereniging in te dienen waarbij de professional is aangesloten. Zo zijn onze psychologen aangesloten bij het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Dit biedt u de mogelijkheid een klacht in te dienen bij het College van Toezicht van het NIP indien u van mening bent dat onze professional in strijd met de beroepscode van het NIP heeft gehandeld (website van het NIP).

Klachtenformulier

Een klacht indienen?

Dien hier uw klacht in