Wat te doen bij een klacht?

GITP hecht veel waarde aan kwaliteit en zorgvuldigheid. Wij hanteren hoge kwaliteitsstandaarden en werken er hard aan deze waar te maken. Iedere dag opnieuw!
Contact support klachtenprocedure Header

Maak klachten kenbaar

Ben je niet (geheel) tevreden? Wij nodigen je uit om dat kenbaar te maken. Bij voorkeur aan de adviseur of medewerker met wie je direct te maken hebt gehad. Onze ervaring is dat een goed gesprek al veel onvrede kan wegnemen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat jij je klacht kenbaar wilt maken zonder eerst contact op te nemen met de betreffende adviseur of medewerker. In dat geval vragen wij je gebruik te maken van bijgaand klachtenformulier. Vervolgens ontvang je, afhankelijk van de inhoud en omvang van je klacht, binnen 2-5 werkdagen onze reactie.

GITP klachtenfunctionaris

GITP heeft een interne klachtenfunctionaris die je klacht onderzoekt en contact opneemt met je en de betreffende adviseur of medewerker. De klachtenfunctionaris stelt de direct leidinggevende van de adviseur of medewerker op de hoogte. Je zult worden gebeld door de manager (of de klachtenfunctionaris) om jouw klacht te bespreken. Hierbij zal worden besproken wat een passende oplossing kan zijn.

Indien je een klacht hebt over een van onze professionals dan is er tevens de mogelijkheid om je klacht bij de beroepsvereniging in te dienen waarbij de professional is aangesloten. Zo zijn onze psychologen aangesloten bij het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Dit biedt jouw de mogelijkheid een klacht in te dienen bij het College van Toezicht van het NIP indien je van mening bent dat onze professional in strijd met de beroepscode van het NIP heeft gehandeld (website van het NIP).

Logo GITP 1080 x 1080

2024 GITP.nl

GITP is ISO 9001:2015 en ISO 27001:2017 gecertificeerd

Iso 9001 2015
EIK ISO27001