Welkom op het vernieuwde Talent Intelligence Platform voor live assessments! Veel is verbeterd en toch herkenbaar gebleven. In dit bericht zetten we de belangrijkste wijzigingen voor je op een rij.
We zijn overgestapt op een nieuw, verbeterd platform. Je kunt vanuit het oude platform geen nieuwe opdrachten meer aanmaken of opnieuw bestellen. Al jouw lopende en afgeronde opdrachten blijven gewoon beschikbaar.
Je vindt ze in de linker menubalk onder het kopje ‘Oude platform’.
De nieuwe aanvraag bestaat uit slechts drie stappen:
Goed om te weten: de aanvrager keurt de opdracht automatisch goed. Moet iemand anders dit doen? Laat de beheerder op de organisatiepagina dan ‘andere fiatteur’ selecteren bij facturatie. Tijdens de aanvraag geef je vervolgens aan wie de opdracht moet goedkeuren.
Net als in de online assessmentomgeving kun je per aanvraag het juiste factuurcontact kiezen. Ook kun je meerdere inkoopordernummers selecteren.
Wil je een nieuw factuuradres doorgeven? Stuur dan een e-mail naar sales@gitp.nl, we maken het graag voor je aan.
Elke organisatie werkt in één portal. Per aanvraag kies je eenvoudig het gewenste factuurcontact.
Let op: aanvragers zien alleen hun eigen aanvragen. Aanvrager plus en beheerders zien álle aanvragen, dus ook van andere dochterorganisaties. Klik in de menubalk op je naam en klik op mijn gegevens om te zien welke rol je momenteel hebt.
Is het wenselijk om meerdere portals te hebben, neem dan contact met onze customer supportafdeling.
Naast selectie- en ontwikkelassessments kun je nu ook een loopbaanassessment aanvragen. Hiermee ondersteunen we instroom, doorstroom en uitstroom:
Per product kun je aanvullende inzichten selecteren, zoals Wendbaarheid (Learning Agility) en/of Leiderschapsrollen. Bij het product Junior Professional assessment kun je één aanvullend inzicht kiezen.
Je kunt de aanvraag op elk moment tussentijds opslaan – al je ingevulde antwoorden blijven bewaard. Klik je op ‘afronden’, dan kom je op een samenvattingspagina. Daar kun je antwoorden nog aanpassen, bijvoorbeeld om een tikfout te corrigeren of een ander factuurcontact te kiezen. Wil je later nog een wijzigen doen dan kan dit tot de deelnemer is ingepland. Een aantal zaken kun je later ook nog aanpassen. Wanneer het bewerkicoontje nog beschikbaar is, is dit mogelijk.
Als aanvrager kun je in de aanvraag al aandachtspunten meegeven aan de contactpersoon voor de intake en adviseur van GITP. Deze contactpersoon ontvangt een e-mail met een link naar de intake en vult vervolgens een korte vragenlijst in met o.a. relevante competenties voor de vraagstelling. Aan het einde is er een mogelijkheid om een mondelinge intake aan te vragen.
Uitzonderingen:
Een eerdere aanvraag herhalen? Dat kan eenvoudig via ‘bestel opnieuw’. Je beantwoordt vijf korte vragen:
De intake wordt automatisch hergebruikt, behalve de aandachtspunten voor de deelnemers.
In TIP regel je annuleringen of wijzigingen eenvoudig zelf, op ieder moment van de dag. Het proces is vervolgens volledig geautomatiseerd, met duidelijke pop-upmeldingen voor klant en deelnemer. Je ziet direct of er kosten aan een wijziging of annulering verbonden zijn of juist niet. Klik hier voor meer informatie.
Bij GITP vinden we het belangrijk dat iedere deelnemer inzicht krijgt in zijn/haar talent. Iedere deelnemer krijgt daarom de volgende ontvangst op ons platform:
"Wij geloven dat ieder mens talent heeft en dat er daardoor ruimte is voor iedereen. Talent is namelijk overal. Je moet het alleen zien. Om jouw talenten inzichtelijk te maken ben je uitgenodigd om een assessment te doen. Zo weet je straks precies wat je drijft, energie geeft en wat je talenten zijn."
We hebben ook enkele korte video’s toegevoegd ter ondersteuning van het assessmenttraject.
We gaan gefaseerd over naar het nieuwe platform. Klanten met bijzonderheden gaan iets later over dan anderen. We streven ernaar medio maart 2026 alle klanten op het nieuwe platform te hebben gemigreerd.
Tijdens je eerste aanvragen krijg je extra toelichting in het platform. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met onze Customer Support:
Stel jouw vraag aan een van onze adviseurs. We helpen je graag verder!
Bel 088 448 70 00 of plan een adviesgesprek.