COVID-19 update: GITP schakelt 100% over naar online assessments, digitaal ontwikkelen en coachen. Bekijk onze oplossingen.

Lees meer
Je bevindt je hier:

Vragen over trainingen

Vragen over het volgen van een training.

Inschrijfvoorwaarden

Wat zijn de voorwaarden voor het volgen van een training bij GITP?

Bekijk hier onze inschrijfvoorwaarden.

ARRANGEMENTEN & STUDIEMATERIAAL

Alle trainingen hebben een dagarrangement waarbij koffie, thee en luxe lunch is inbegrepen. De kosten voor het (verplichte) dagarrangement zijn in onze prijzen op de website verwerkt. Het lesmateriaal (boeken e.d.) is ook bij de prijs inbegrepen. De prijs die u op de website ziet is dus een All-in prijs.

Locaties

Welke locaties zitten er in ons aanbod?

Onze (variabele) locaties zijn:

  • Amsterdam
  • Utrecht
  • Rotterdam
  • Eindhoven
  • Zwolle
  • Den Haag
  • Groningen
  • Arnhem
  • Apeldoorn

Op welke exacte locatie vindt mijn training plaats?

Neem hierover contact op met GITP Trainingen via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl.

Afwezigheid en ziekte

Wanneer hoor ik of een training echt doorgaat?

Dit hoort u minstens 2 weken van te voren via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl.

Kan ik een gemiste bijeenkomst later inhalen?

Bekijk hiervoor onze inschrijfvoorwaarden (onder annulering/wijziging). Komt u er niet uit, neem contact op via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl. Buiten kantoortijden kunt u ons bereiken via 06 22 85 18 26. 

Wat als ik ziek ben?

Laat dit ons weten door contact met ons op te nemen. Dit zijn onze contactgegevens. Meer over onze reglementen vindt u in de inschrijfvoorwaarden.

CORONAvirus (COVID-19)

In verband met het Coronavirus letten wij bij GITP | PiCompany vanzelfsprekend extra op de veiligheid van deelnemers, trainers en werknemers. Heeft u vragen? Wij proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Ik heb een training geboekt in Eindhoven gaat deze nog door?

Al onze geplande trainingen zijn met acht op de RIVM maatregelen geannuleerd. Wij bieden u de volgende oplossingen:

Deelnemers die niet uit Brabant komen (o.b.v. huisadres) kunnen:

  • Omboeken naar onze locatie Utrecht of Rotterdam. Wij zullen hier geen extra kosten voor in rekening brengen.
  • De training omboeken naar een nieuwe datum later, minimaal 2 a 3 maanden verder, in het jaar op locatie Eindhoven. Ook hier brengen wij geen kosten voor in rekening.

Mocht u willen annuleren dan gelden onze annuleringskosten.

Komt u wel uit Brabant? Dan kunt u:

  • Omboeken naar een nieuwe datum, minimaal 2 a 3 maanden, verder in het jaar. Wij brengen hier geen kosten voor in rekening.

Mocht u willen annuleren dan gelden onze annuleringskosten.

Ik heb een training geboekt op de locatie Utrecht/Rotterdam/Amsterdam/Overig gaat deze nog door?

Komt u uit Brabant?

Voor deelnemers uit Brabant zullen wij de training omboeken naar een latere datum, zonder extra kosten in rekening te brengen.

Voor deelnemers die zelf annuleren brengen wij annuleringskosten in rekening.

Komt u niet uit Brabant?

De training zal doorgaan indien een minimaal aantal deelnemers overblijft. Bij te weinig deelnemers zal de training omgeboekt worden naar een latere datum, hier zullen geen kosten voor in rekening gebracht worden.

Voor deelnemers die zelf annuleren brengen wij annuleringskosten in rekening.

Ik heb een Incompany training geboekt, kan deze nog door gaan?

Is dit op een locatie in Brabant?

In overleg met u zullen wij de geplande training laten doorgaan, verzetten naar een datum later in het jaar of omboeken naar een andere locatie.

Neem contact op met onze medewerkers van Planning & Levering zij helpen u graag verder.

Klantenservice: 088 - 448 70 00

Is dit op een locatie buiten Brabant?

In overleg met u zullen wij de geplande training door laten gaan, een vervangende trainer zoeken mocht dit nodig zijn of de training verzetten naar een datum later in het jaar.

Neem contact op met onze medewerkers van Planning & Levering zij helpen u graag verder.

Klantenservice: 088 - 448 70 00

Ik heb een Coach geboekt, kan deze afspraak nog steeds doorgaan?

Aan de hand van de richtlijnen van het RIVM kan uw coaching afspraak gewoon doorgaan. Het is aan de coach en adviseur om in overleg met u af te stemmen of de afspraak doorgaat, binnen of buiten Brabant, of dat de afspraak verzet wordt naar een latere datum.

Meer over onze COVID-19 maatregelen

Facturen en kortingen

Wanneer wordt mijn factuur verstuurd?

De factuur wordt verstuurd op de eerste dag van de training.

Wordt mijn korting automatisch verrekend (raamcontractklanten)

Ja, deze wordt automatisch verrekend.

Klachten

Klachten nemen wij zeer serieus. Via onderstaande button kunt u uw klacht aan ons kenbaar maken. U ontvangt per e-mail een bevestiging daarvan en wij nemen vervolgens binnen twee werkdagen nader contact met u op.

klacht indienen