Je bevindt je hier:

Vragen over trainingen

Vragen over het volgen van een training.

Inschrijfvoorwaarden

Wat zijn de voorwaarden voor het volgen van een training bij GITP?

Bekijk hier onze inschrijfvoorwaarden.

ARRANGEMENTEN & STUDIEMATERIAAL

Alle trainingen hebben een dagarrangement waarbij koffie, thee en luxe lunch is inbegrepen. De kosten voor het (verplichte) dagarrangement zijn in onze prijzen op de website verwerkt. Het lesmateriaal (boeken e.d.) is ook bij de prijs inbegrepen. De prijs die je op de website ziet is dus een All-in prijs.

Locaties

Welke locaties zitten er in ons aanbod?

Onze (variabele) locaties zijn:

  • Amsterdam
  • Utrecht
  • Rotterdam
  • Eindhoven
  • Zwolle
  • Den Haag
  • Groningen
  • Arnhem
  • Apeldoorn

Op welke exacte locatie vindt mijn training plaats?

Neem hierover contact op met GITP Trainingen via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl.

Afwezigheid en ziekte

Wanneer hoor ik of een training echt doorgaat?

Dit hoor je minstens 2 weken van te voren via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl.

Kan ik een gemiste bijeenkomst later inhalen?

Bekijk hiervoor onze inschrijfvoorwaarden (onder annulering/wijziging). Kom je er niet uit, neem contact op via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl. Buiten kantoortijden kun je ons bereiken via 06 22 85 18 26. 

Wat als ik ziek ben?

Laat dit ons weten door contact met ons op te nemen. Dit zijn onze contactgegevens. Meer over onze reglementen vind je in de inschrijfvoorwaarden.

Facturen en kortingen

Wanneer wordt mijn factuur verstuurd?

De factuur wordt verstuurd op de eerste dag van de training.

Wordt mijn korting automatisch verrekend (raamcontractklanten)

Ja, deze wordt automatisch verrekend.

Klachten

Klachten nemen wij zeer serieus. Je kunt je klacht sturen naar trainingen@gitp.nl. Wij nemen contact met jou op om jouw klacht in goede orde te verwerken en een oplossing te bieden.

Mail een klacht