COVID-19 update: GITP schakelt 100% over naar online assessments, digitaal ontwikkelen en coachen. Bekijk onze oplossingen.

Lees meer
Je bevindt je hier:

Vragen over trainingen

Vragen over het volgen van een training.

Inschrijfvoorwaarden

Wat zijn de voorwaarden voor het volgen van een training bij GITP?

Bekijk hier onze inschrijfvoorwaarden.

ARRANGEMENTEN & STUDIEMATERIAAL

Alle trainingen hebben een dagarrangement waarbij koffie, thee en luxe lunch is inbegrepen. De kosten voor het (verplichte) dagarrangement zijn in onze prijzen op de website verwerkt. Het lesmateriaal (boeken e.d.) is ook bij de prijs inbegrepen. De prijs die u op de website ziet is dus een All-in prijs.

Locaties

Welke locaties zitten er in ons aanbod?

Onze (variabele) locaties zijn:

  • Amsterdam
  • Utrecht
  • Rotterdam
  • Eindhoven
  • Zwolle
  • Den Haag
  • Groningen
  • Arnhem
  • Apeldoorn

Op welke exacte locatie vindt mijn training plaats?

Neem hierover contact op met GITP Trainingen via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl.

Afwezigheid en ziekte

Wanneer hoor ik of een training echt doorgaat?

Dit hoort u minstens 2 weken van te voren via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl.

Kan ik een gemiste bijeenkomst later inhalen?

Bekijk hiervoor onze inschrijfvoorwaarden (onder annulering/wijziging). Komt u er niet uit, neem contact op via 088 - 44 87 400 of via trainingen@gitp.nl

Wat als ik ziek ben?

Laat dit ons weten door contact met ons op te nemen. Dit zijn onze contactgegevens. Meer over onze reglementen vindt u in de inschrijfvoorwaarden.

CORONAvirus (COVID-19)

In verband met het Coronavirus letten wij bij GITP | PiCompany vanzelfsprekend extra op de veiligheid van deelnemers, trainers en werknemers. Heeft u vragen? Wij proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Ik heb een Open-training of Incompany training geboekt kan deze nog steeds doorgaan?

Open-trainingen worden uit voorzorg tot 1 september niet klassikaal gegeven. Voor Incompany trainingen zullen wij in overleg met u kijken wat de mogelijkheden zijn voor een face-to-face afspraak.

Als alternatief voor de face-to-face mogelijkheden blijven wij onze diensten online aanbieden.

Bekijk onze online dienstverlening

Wilt u assessment verplaatsen?
Bel dan met onze Planning: 088 -  448 77 00

Ik heb een Coach geboekt, kan deze afspraak nog steeds doorgaan?

Aan de hand van de richtlijnen van het RIVM kan uw coaching afspraak gewoon doorgaan. Het is aan de coach en adviseur om in overleg met u af te stemmen of de afspraak doorgaat, of dat de afspraak verzet wordt naar een latere datum.

Meer over onze COVID-19 maatregelen

Facturen en kortingen

Wanneer wordt mijn factuur verstuurd?

De factuur wordt verstuurd op de eerste dag van de training.

Wordt mijn korting automatisch verrekend (raamcontractklanten)

Ja, deze wordt automatisch verrekend.

Klachten

Klachten nemen wij zeer serieus. Via onderstaande button kunt u uw klacht aan ons kenbaar maken. U ontvangt per e-mail een bevestiging daarvan en wij nemen vervolgens binnen twee werkdagen nader contact met u op.

klacht indienen