COVID-19 update: GITP schakelt 100% over naar online assessments, digitaal ontwikkelen en coachen. Bekijk onze oplossingen.

Lees meer
Deelnemers gaven deze training gemiddeld een
9,3
Je bevindt je hier:

Personal branding

Onderzoek uw onderscheidend vermogen en laat een authentieke indruk achter.
690,00
BTW vrij
Blended
Contacturen
8 contacturen
Duur
3 weken
Interval
1 trainingsdag  (09:00-17:00)  
Werkdruk
2 uur zelfstudie
incl. dagarrangement

U bent klaar voor de volgende stap in uw carrière. Doelgericht werkt u naar die topfunctie toe of zoekt u naar de vacature die perfect bij u past. U wilt tijdens het sollicitatiegesprek helder communiceren wie u bent en waar u voor staat om zo een echt goede indruk van uzelf achter laten. Want een rol spelen en u anders voor doen dan u bent, helpt u niet echt verder.

Maar hoe komt uw ‘echte ik’ nu eigenlijk over? Hoe presenteert u uzelf? Wat laat u mensen zien? Wat niet? En is dat goed zo of kunt u misschien beter wat andere accenten leggen? Tijdens de training ‘Personal branding’ onderzoekt u uw onderscheidend vermogen. Wat maakt u uniek? Wat zijn uw drijfveren, welke kennis en ervaring heeft u opgedaan en wat zijn de specifieke kwaliteiten die u kunt benoemen in het verhaal over uzelf? Wanneer u een consistent verhaal over uzelf vertelt, laat u een herkenbare en authentieke indruk achter. Mensen kiezen dan graag voor u.

Wat levert de training u op?

Na afloop van de training:   

  • heeft u een realistisch zelfbeeld
  • heeft u de tools om uzelf zowel binnen als buiten de organisatie zichtbaar te profileren
  • kunt u uzelf echt laten zien tijdens een sollicitatie of een netwerkbijeenkomst
  • weet u uzelf en uw kwaliteiten goed te verkopen
  • komt uw LinkedIn-profiel overeen met het verhaal dat u vertelt.   

Wat kunt u verwachten?

Uzelf verkopen is het moeilijkste wat er is, zeker ook omdat het meestal in één keer goed moet gaan. Het is dan ook belangrijk dat uw personal brand helemaal helder en consistent is. Uw personal brand hangt af van wat u uniek maakt en hoe u dat zo consequent mogelijk uitdraagt. Wat blijft er bij mensen hangen van de indruk die u achterlaat?

Tijdens de training maakt u daarom een zelfanalyse om duidelijk te krijgen wat uw sterke en zwakke punten zijn, waar uw expertise ligt, en wat uw waarden en normen zijn. Kortom: wat u onderscheidt van de anderen. Daarna oefent u een elevator pitch, waarmee u in een paar zinnen duidelijk kunt maken wie u bent en waar u voor staat.

Ook sollicitatiegesprekken komen aan bod. Welke voorbereidingen treft u? Wat zijn vragen die tijdens het gesprek gesteld kunnen worden? Hoe houdt u de aandacht van uw gesprekspartners vast?

Alleen wanneer uw personal brand goed in elkaar zit en u een consistent verhaal over uzelf kunt vertellen, bent u in staat om de juiste opdrachten en mensen naar u toe te trekken.

Welke onderwerpen komen aan bod?

  • Inzicht krijgen in hoe u op anderen overkomt
  • De eerste indruk en het beeld dat u achterlaat positief beïnvloeden 
  • Zo effectief mogelijk solliciteren in de huidige markt
  • Helder en duidelijk uw ‘personal brand’ vertellen en presenteren
  • Onderzoeken hoe u uw onderscheidende kwaliteiten consistent over de bühne brengt.

PERSOONLIJKE BEGELEIDING

Om de juiste focus voor het individuele leertraject te bepalen licht onze trainer de inzichten uit de rapportage persoonlijk toe aan de deelnemer, en geeft tips en adviezen in relatie tot persoonlijke leerdoelen, om zo het optimale uit de training te halen.

Bij meerdaagse trainingen maken ‘personal development classrooms’ deel uit van het programma. Hier staan individuele praktijkcases en bijbehorende uitdagingen centraal.

Gedurende het ontwikkeltraject is tijdens en buiten de virtuele ontmoeting volop gelegenheid om vragen te stellen en tips te krijgen van de trainer, onder andere via Whatsapp. Zodat deelnemers bij het toepassen van het geleerde in de praktijk persoonlijk, interactief ondersteund worden.

Hoeveel tijd wilt u investeren?

De training 'Personal branding' heeft een doorlooptijd van drie weken met een tijdinvestering van:   

  • acht contacturen: een  trainingsdag  (09:00-17:00)   
  • twee uur zelfstudie

Exclusief toegang tot de online leeromgeving   

Als u een (online)training volgt bij GITP, krijgt u exclusief toegang tot onze online leeromgeving. Voor, tijdens én na de training vindt u daar het programma, de voorbereidings- en praktijkopdrachten, theorie, achtergrondinformatie en alle praktische gegevens over de training. U heeft zes maanden toegang tot de leeromgeving. 

studiemateriaal: all-in prijs  

Het lesmateriaal (boeken e.d.) is ook bij de prijs inbegrepen. De prijs die u op de website ziet is dus een All-in prijs. Meer informatie vindt u in onze Inschrijfvoorwaarden en bij Veelgestelde vragen.

DIGITAL & HUMAN OPTIMAAL GECOMBINEERD

Voor een volwaardige training is een face-to-face ontmoeting niet altijd een voorwaarde. Persoonlijke, deskundige begeleiding door experts wel. Wij bieden nu Virtual Classroom, een volledig online, interactief ontwikkeltraject met persoonlijke begeleiding.

Lees meer over onze Virtual Classroom

ONLINE, INTERACTIEF LEREN

De Virtual Classroom Programma’s van GITP & PiCompany bestaan uit een combinatie van een krachtige online test met interactieve ‘classrooms’, een eigen leeromgeving en persoonlijke begeleiding door onze trainers. Hiermee zijn het afwisselende ontwikkeltrajecten gericht op het realiseren van leerdoelen en het borgen van het leerresultaat.

Twijfel je over deze training?

Vraag advies of bekijk andere trainingen binnen het thema Communicatie.

Locaties & data

Kies hier een locatie en datum waarop je de training wilt volgen.

We kunnen elke training als incompany training of in aangepaste vorm als maatwerk verzorgen. Daarnaast geven we je uiteraard graag een opleidingsadvies.