Competenties
- Klantgerichtheid
Voor wie
De online competentie training Klantgerichtheid is bestemd voor professionals, medewerkers en managers die klantgerichter te werk willen gaan.
Resultaat
Na afloop van de training
Het resultaat van de online competentie training Klantgerichtheid is dat je de punten waarop je je klantgerichtheid wilde verbeteren, daadwerkelijk beter in de praktijk beheerst. Afhankelijk van de leerdoelen en ambitie die je aan het begin van de training bepaald hebt, bestaat het resultaat uit ontwikkeling op de volgende vaardigheden:
- Je stelt de juiste vragen aan klanten over hun korte en lange termijn behoeften en je bent helder over wat jouw organisatie wel en niet voor de klant kan betekenen.
- Je doet de klant voorstellen die aansluiten bij zijn huidige en toekomstige wensen.
- Onverstandige keuzes van klanten stel je soepel ter discussie en je komt met betere oplossingen.
- Je bent in staat de klanttevredenheid en verdere behoeften na de levering van producten of diensten, te onderzoeken.
Programma
Wat kun je verwachten?
Het programma van de online competentie training Klantgerichtheid past zich volledig aan jou aan. Zo kun je effectief en snel je klantgerichtheid verbeteren. De volgende onderwerpen komen aan bod:
Deze onderwerpen komen aanbod
- Vragen stellen over korte en lange termijn behoeften van de klant en helder aangeven wat jouw organisatie wel en niet voor de klant kan betekenen.
- De klant voorstellen doen die aansluiten bij zijn huidige en toekomstige behoeften.
- Onverstandige keuzes van klanten ter discussie stellen en verbetervoorstellen doen.
- Klanttevredenheid en verdere behoeften van de klant onderzoeken na de levering van een product of dienst.
Tijdsinvestering
Het programma van de online competentie training Klantgerichtheid past zich volledig aan jou aan. Wat je al weet, hoef je niet meer te leren, en waar je meer uitleg nodig hebt, bieden we die. 16